tisdag 18 januari 2011

Efter en nagot kranglig resa sa ar vi i allafall pa Bahli. Vi bor pa ett hotell fyrstjarning hotell som inte lever upp till det riktigt. Men det ar iallafall helt ok.
Resan hit var inte som planerat. Vi blev 6 timmar forsenade i Shiphol Amsterdam och darmed missade vi anslutningsplanet i Malyasia till Bahli. Vi fick omboka den resan. Den resan blev den vartsta vi varit med om mycket kraftiga luftgropar och skakningar.
Efter det dramat har vi det iallafall jatteharligt, vi har 35 grader i luften och 30 i vattnet.
Vi har varit och bestallt nya glasogon som ar mycket mycket billigare har an i Sverige.
Hoppas ni alla dar hemma mar bra. Vi hors igen
Kram Anki och Ulf

4 kommentarer:

  1. Ursch låter inge kul alls med den resan!Men skönt att ni kom fram levande! Ni ska inte gnälla nu på hotelet. Ni har det varmt och skönt o här är det bara skit väder! :P neo säger att han hälsar massa :) jag tänkte försöka mig på att skapa en blogg i detta namn emelie&Neo och där kan lag lägg aupp bilder på neo så du kan se när du hittar en dator.
    Kramar emelie henke neo o melker

    SvaraRadera
  2. på denna sida kan ni följa neo
    http://mammasneo.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Luftgropar och turbulens känns inte riktigt som det man vill ha när man är lite flygrädd som jag...
    Hur som helst, sol och bad och 35 grader är inte att förakta.

    Sköt om er i värmen.
    Och kom ihåg, bara en drink per dag...

    /Larsson på Lanta

    SvaraRadera
  4. Hej Asienresarna
    Jag har läst Era inlägg, samtidigt undrar jag hur många meddelande Du sänt, jag hittar bara två. jag har läst Emelies blog, fantastisk.
    Det är jobbigt med luftgropar, så jag förstår att det var skönt att komma ner på backen igen
    Ni ska ha det så skönt. Inga hälsar också
    Gunnar

    SvaraRadera